Stačí trochu dát
Erikův oběd se Sloan neprobíhá podle očekávání. Turtle udělá něco velkorysého, aby mohl být s Jamie-Lynn. Drama se nechce znovu zúčastnit konkurzu a Matt Damon donutí Vince, aby pomohl jeho charitě.