Bezpečnostní opatření
Chlapci po vloupání přijmou další bezpečnostní opatření. Ari přebere Adamu Daviesovi klienta Zaca Efrona a Davies mu nabídne práci agenta. Drama sleduje tip na Vincova pronásledovatele.