Poznámky pro Sorkina
Eric souhlasí se schůzkou se Sloan, ale když mu Ashley zavolá, rozmyslí si to. Andrewovo selhání ohrožuje důležitou dohodu. Vince a kluci se obávají o své bezpečí a zavolají profesionály.