Čtvrtý muž v ohni
Sookie si je vědoma následků další tragédie. Taru ohromí zvrat, jaký prodělala Lettie Mae, a zvažuje podobnou terapii i pro sebe. Jasonova nová přítelkyně Amy sice okouzlí návštěvníky u Merlottea, ale ukáže Jasonovi i svou temnou stránku...