Podivná láska
Poté, co byla vynalezena umělá krev a rozjela se její masová výroba, upíři „vycházejí z hrobů“. Sookie Stackhouseová, servírka s telepatickými schopnostmi žijící v Louisianě, propadne kouzlu přitažlivého, 173 roků starého upíra jménem Bill Compton.