Požitek z lásky
Bill prolomil upíří tabu tím, že se stal ochráncem Sookie – a musí za to zaplatit vysokou cenu. Jason a Amy unesou upíra jménem Eddie, aby získali jeho krev. Lettie Mae se uzdravuje a Tara konzultuje s Miss Jeaneette vymítání vlastního vnitřního démona.