Staneš se mou smrtí
V závěru seriálu Sookie přichází na kloub souvislosti mezi vraždami v Bon Temps a ocitá se v nebezpečí. Tara se rozhodne, že udělá všechno pro to, aby s Maryann dostala druhou šanci. Jason nachází nové zaměstnání...