Je moje
Po zmařeném útoku na „úžasnou“ Sookie se upíři Malcolm, Liam a Diane dají na rychlý ústup poté, co jim Bill dá najevo, že si na dívku dělá nárok. Sam hledá u Merlottea krátkodobé východisko ze své dlouhodobé osamělosti...