Komunita oplakává padlého umělce. Toni požádá Colsona o pomoc. Sonny se zamiluje v docích. Janette dostane v Lucky Peach novou přezdívku. Sofia je v práci sváděna. Antoine přijde kvůli svému předvádění o zpěvačku. Delmond a Albert míří na jih.