Poručík Colson zpochybňuje kvalitu policejních vyšetřování. Janette nastoupí v Le Bernardin. Annie se pokusí skládat. Zatímco teta Mimi dostane nahrávku od rapera Mannieho Freshe, Davis objeví nový talent. Sofia je přijata jako stážistka.