Když v New Orleans začne karneval, Albert předvede svá nová pera a Delmond objeví novou hudbu. Annie s Harleym se chystají na venkovskou slavnost, zatímco Davis hledá alibi, aby mohl zůstat ve městě. Hidalgo spojuje práci s potěšením na alegorickém voze.