Zatímco Antoine zvažuje stěhování, LaDonna se mu snaží vyhnout. Davis se vydává novým směrem, a to jak v osobním, tak i profesním životě. Toni znepokojuje Sofiina citová odtažitost. Colson se potýká s návratem zločinu do New Orleans.