Davise zastíní jeho chráněnec Lil Calliope. Delmonda trápí Albertova honba za autentičností. Antoine odhalí výhody povolání učitele a stinné stránky funkce frontmana kapely. Larry nutí LaDonnu učinit rozhodnutí. Colson skončí v oddělení vražd.