LaDonna se potýká s návratem trestné činnosti do New Orleans. Sofia usměrňuje otcovo chvástání na YouTube. Toni vezme Abreuův případ. Janette a Albert zažádaji o finanční příspěvek. Sonny jen o vlásek unikne zatčení.