Lindu veze na sezení její matka, hovor v autě prozrazuje mírné zlepšení jejich napjatého vztahu. Gymnastka ukazuje Markovi svou vyrážku, ten ji označí za následek Lindina stresu. Terapeut pokračuje v analýze dívčiných problémů.