Šestnáctiletá gymnastka Linda přijde na terapii promočená kvůli dešti. Marek jí nabídne suché oblečení své dcery Kláry. Dívka, jež má obě ruce v sádře, ho vybídne, aby jí pomohl s převlékáním. Terapeut to odmítne a pošle ji za svou ženou.