Alice udělá Markovi žárlivou scénu kvůli Sandře, kterou viděla odcházet z jeho ordinace. Vzápětí přijde na sezení voják Igor, kterého psycholog během minulé schůzky fyzicky napadl. Marek se Igorovi omluví.