V úvodu sezení Michal zahraje Markovi na harmoniku. Terapeutovi volá Igor, lékař však hovor nepřijme a mobil vypne. Následující dialog se vrací k předminulé schůzce, při níž Michal v slzách vyznal své ženě lásku. Hudebník má pocit, že se ztrapnil.