Prezidentské volby
Drama z produkce HBO sleduje prezidentskou kampaň Johna McCaina v roce 2008, od chvíle, kdy si vybral guvernérku Aljašky Sarah Palinovou coby kandidátku na viceprezidenta až po konečnou porážku ve volbách.