Holografická stimulace
Parta slaví Halloween ve Stuartově obchodě s komiksy. Leonard a Penny objeví novou jiskru ve svém vztahu díky tomu, že Leonard nadchne Penny pro vědu. Howard stále mluví o vesmíru, což přiměje slavného astronauta Buzze Aldrina, aby ho poněkud uzemnil.