Implementace smluvního závazku
Zpět do školních lavic! Leonard, Sheldon a Howard se snaží nadchnout ženy pro vědu tím, že hovoří se středoškolačkami o jejich budoucí kariéře. Raj zatím plánuje rande s Lucy.