Přeorganizování kumbálu
Howard nalezne dopis od svého otce a vypadá to, že se bude muset konfrontovat s minulostí, ale nemůže se rozhodnout, zda ho otevře či ne. Leonard a Penny uspořádají "dospělou" koktejlovou party.