Kritické dopady vyzrazení zápletky
Spor mezi Leonardem a Sheldonem konečně donutí Leonarda, aby se přestěhoval k Penny, ale netuší, jak to ovlivní život Penny a Amy. Raj se mezitím – v Howardově nepřítomnosti - stará o jeho matku.