Kripke-Cooperova inverze
Rozzuřený Sheldon byl donucen pracovat se svým univerzitním nepřítelem Barrym Kripkem a čelí krizi svědomí. Mezitím Howard a Raj utratí tisíc dolarů za akční figurky jich samotných.