Expedice do Bakersfieldu
Kluci, převlečení za postavy ze Star Treku, vyráží na setkání komiksových fanoušků v Bakersfieldu. Cestou Leonardovi ukradnou auto a dívky se mezitím doma snaží pochopit jejich nadšení pro komiksy.