Potenciální možnost rozchodu
Když se Sheldon dozví, že Penny uvažuje o rozchodu s Leonardem, rozhodne se zasáhnout. Bohužel Sheldon není příliš schopen udržet tajemství. Mezitím si Howarda ve vesmíru dobírají ostatní kosmonauti.