Zesílené vzpomínky
Penny dovolí kamarádovi, aby u ní v době, kdy je ve městě, přespával. Leonarda to namíchne, ale Penny nehodlá ustoupit, neboť si myslí, že o tomhle nemá právo rozhodovat. Jejich hádky špatně snáší Sheldon, probouzejí v něm ošklivé vzpomínky z dětství.