Gothowitzova deviace
Sheldon se snaží vylepšit Penny pomocí čokolády. Údajně lze totiž jejím působením dosáhnout změny některých osobnostních rysů. Rajesh a Howard mezitím rozšiřují své loviště a míří v přestrojení do gothského klubu...