Řešení po pirátsku
Rajesh se obává, že bude vyhoštěn ze země, protože se jeho výzkum na univerzitě zasekl na mrtvém bodě. Sheldon mu nabídne, že může pracovat pro něj. Osamělý Howard tráví víc času v bytě u Leonarda, kterému se to začíná zajídat...