Přátelé se vracejí z arktické expedice, ale jediný Sheldon je spokojen s vědeckými výsledky. Když mu ostatní přiznají pravý důvod své účasti, v rozčarování dává výpověď na univerzitě a stěhuje se k matce do Texasu...