Lunární excitace
Penny je tak příšerně naštvaná na nového přítele, že se vyspí s Leonardem. Ten se jí to pokouší oplatit. Mezitím se na seznamce objeví dokonalá partnerka pro Sheldona. Překoná se a půjde s ní na rande?