Spor o cvrčka
Sheldon a Howard zaslechnou v bytě cvrčka, ale nemohou se dohodnout, o jaký druh jde. Vsadí se o své drahocenné komiksy a pro odpověď se vydávají za univerzitním entomologem. Mezitím Penny s Leonardem řeší krizi sexuálního života...