Experiment Gorila
Penny si uvědomí, že je jediná, kdo nerozumí fyzice, a tudíž nikdy nepochopí Leonardovu práci. Poprosí proto Sheldona, aby ji do tohoto tajuplného světa trochu zasvětil. Ten úkol pojme jako malý experiment...