Viktoriánský Hylton
Černí Hlídací psi zachraňují část staré farmy ve viktoriánském stylu v Laurel Forks ve Virginii. Mike a Robert se naučí házet cihly v Old Virginia Brick Company. Tay předělává autobus VW na náklaďák s plochou korbou.