Divadlo s promítačkou
Mike, Robert a tým zachraňují části kina v Sevierville v Tennessee. Klíčovými prvky jsou analogové projektory, filmová plátna a neonová písmena. Mike znovu vyrábí na zakázku, tentokrát stůl z okenního rámu.