Farnost panny Marie
Restaurátorský tým Black Dog zachraňuje části kostela svaté Marie v Chillicothe v Ohiu. Klíčovými prvky jsou litinové krby, velká vestavěná skříň a vitrážový vchod. Tay a jeho táta se snaží v dílně proměnit dodávku Volkswagen na speciální vůz.