Továrna na plnění lahví Nehi
Mike zachraňuje velká průmyslová vrata ze staré továrny na plnění lahví Nehi v Covingtonu ve Virginii. Robert a Tay mezitím v dílně pracují na bráně vytvořené z bicyklu. Tým také prohledává sbírku zajímavých věcí od místního dodavatele.