Statek v Marion
Mike a Robert odstraňují dvoudílné schodiště z farmářského domu v Marionu ve Virginii. Tým také prohledá nádraží. Mike mezitím v dílně staví bar z panelových dveří jako překvapení pro manžela zákaznice.