Dům Nelson House
Restaurátorský tým Black Dog zachraňuje části domu v Mt. Jacksonu ve Virginii. Zaměřují se hlavně na střechu z pálených tašek a obří římsové konzoly. Mike mezitím v dílně pracuje na lavici postavené ze staré komody.