Salon U Starého dostavníku
Mike a Robert zachraňují části domu v Abingdonu ve Virginii, který v minulosti zasáhlo tornádo. Podaří se jim vzít podlahy, dveře a kompletní schodiště. Mike mezitím ve skladě vyrábí na zakázku stůl z kladiny.