Prolomení šifry
Aria, Emily, Hanna a Spencer jsou již nějakou dobu terčem her "A", což je od jejich blízkých citově oddělilo. Když je však objevena nová oběť "A", může se semknutá skupina dívek rozrůst o další členku.