Celá pravda
Den pravdy na rosewoodské střední škole je nejen příležitostí pro studenty, aby se vypovídali ze svých problémů a zastavili šikanu, ale také šancí pro Ariu, Emily, Hannu a Spencer získat odpovědi na některé palčivé otázky.