Skrz nebezpečí, dřinu a léčky
Od zatčení Arii, Emily, Hanny a Spencer uplynul měsíc a v Rosewoodu se toho hodně změnilo... a v životech dívek taky. Začínají si lézt na nervy a už nejsou nejlepšími kamarádkami.