Blondýna vede slepou
Nejlepší způsob, jak někoho zasáhnout, je přes jeho nejbližší a A to ví lépe než kdokoli jiný. Aria, Emily, Hanna a Spencer musely kvůli A hodně obětovat, zejména pokud jde o lásku.