Ať mě voda udrží u dna
Lucas je nezvěstný a otázky ohledně toho, co se stalo na jezeře, Hannu stresují. Caleb je odhodlán svého přítele najít, ale Hannina neochota pomoci mu způsobí jen další problémy.