Polibek před ulehnutím
Poté, co se Hanna kvůli Calebovi postaví svým kamarádkám, začíná mít pocit, že se na ni dívají skrz prsty. Zdá se, že Aria, Emily a Spencer něco chystají, ale ona nemůže přijít na to, co to je.