Mírnej posun vpřed
Nadešel den D a Issa se hodlá postarat o to, aby se na tuhle jedinečnou událost jen tak nezapomnělo. Tiffany si mezitím užívá chvilku bez dítěte, Kelli baví nového ctitele a Molly se snaží odložit vzájemnou nevraživost stranou.