Mírná snaha
Issa zvažuje, že prokáže Nathanovi laskavost. Dr. Rhondová i Andrew naléhají na Molly, aby k lidem, kteří jí ublížili, zkusila přistupovat jinak, a Issa se rozhodne nabídnout olivovou ratolest.