S mírným odstupem
Když se Issa a Condola rozhodnou vytáhnout kostlivce ze skříně a uvolnit napětí, Lawrencovi to vůbec není příjemné. Molly, která chce s Andrewem navázat hlubší vztah, se jej na pečlivě naplánované schůzce snaží přimět, aby se jí otevřel.