Mírně vyšťavená
Molly a Andrew vyrazí na první společnou dovolenou za Andrewovým bratrem Victorem a jeho ženou Lydiou. Navzdory nabitému programu výlet probíhá hladce, dokud zaměstnankyně hotelu všechno nepokazí.